1. SISSEJUHATUS JA TÕLGENDUS
Need tingimused kehtivad, kui registreerute veebilehel www.aigrette.ee (edaspidi “veebileht”) kasutajaks või teostades veebilehel tehinguid, kinnitades, et olete tutvunud antud kasutajalepingu tingimustega, nõustunud nendega ja kohustute neid täitma. Aigrette tegutseb vahendajana, mis tähendab, et eseme omanik (edaspidi “Müüja”) palub Aigrettet oma nimel, kuid Vahendaja kaudu realiseerima oma kaupa. Aigrette OÜ (edaspidi “Aigrette”) kontaktandmed on: äriregistri kood: 10177732, aadress: Kullassepa 4-14, 10146 Tallinn, Eesti Vabariik, e-post: info@aigrette.ee, telefonid: +372 5091500, +3725014905.
2.REGISTREERIMINE
Klient registreerib ennast teenusele, täites veebisaidil registreerimisvormi. Klient peab esitama korrektsed ja täielikud isiku- ja kontaktandmed ning tagama, et seda teavet ajakohastatakse pidevalt. Registreerides Klient nõustub Tingimustega ja on kohustatud täitma kõiki Tingimusi ja kõiki Teenuse kasutamisega seotuid juhiseid. Kui kliendiks on registreerinud ettevõte, peab registreerima ennast isik, kellel on selleks olemas juriidiline, ettevõttega seotud alus. Järgmised kliendid ei tohi teenust kasutada: (1) alla 18-aastased isikud (2) piiratud juriidilise õiguse/pädevusega isikud (3) Kliendid, kes on ajutiselt või püsivalt patatud teenusest. Aigrette võib paluda lisainformatsiooni Kliendi kohta ja lükata tagasi registreering ilma täiendavate selgitusteta. Klient võib Teenust kasutada ainult oma kasutajanime ja salasõna abil ning Klient vastutab kõigi pakkumiste ja tegevuste eest, mis on Kliendi kontol teostunud. Klient tagab, et Salasõna hoitakse konfidentsiaalsena ja seda ei avalikustata kolmandatele isikutele. Klient ei tohi oma parooli ega kasutajanime laenata ega müüa kolmandatele isikutele. Parool tuleb koheselt vahetada, kui on alust arvata, et sisselogimisteave on avalikustunud.
3.TEENUS JA SELLE KASUTAMINE
Teenust osutatakse “nagu on” ja Aigrette ei anna Teenuse kättesaadavuse osas mingeid garantiisid. Aigrette ei vastuta rikete/vigade (elektrooniline, tarkvara, riistvara jne) eest, mis võivad olla tekkinud, kui Klient ei saa juurdepääsu teenusele. Aigrettel on õigus sulgeda Kliendi konto sealhulgas, kuid mitte ainult, kui: (1) Klient ei järgi tingimusi (2) omab tähtajaks tasumata arveid (3) ei ole tähtajaks järgi tulnud ostetud kaubale. Kliendil, kelle Teenus on peatatud, ei ole õigust Teenusele uuesti registreeruda, ega kasutada kolmanda isiku kontot ja parooli.
4. ESEME KIRJELDUS / GARANTIID / PÕHJAHIND
Aigrette Oksjonil müüdavad esemed on vanad ja olnud kasutuses, esemetel võib esineda kahjustusi, kulumist või muid vigu. Esemed võivad olla restaureeritud. Esemed müüakse “nagu on”. Eseme seisundit kirjeldatakse üldiselt kataloogis. Enne enampakkumist kontrollib Ostja (võib kaasata eriala eksperdi) põhjalikult objekti ja hindab objekti seisukorda, väärtust ja kvaliteeti. Objekti pilte ja kirjeldust veebisaidil kasutatakse ainult identifitseerival eesmärgil, Aigrette ei vastuta eksliku või mittetäieliku kirjelduse eest. Aigrette ei vastuta defektide, puuduste või kõrvalkallete eest, mida piltidel või kirjeldusest ei ilmne. See võib olla tingitud erinevusest eseme reaalsel või eseme pildil väljanägemisest, kuidas pilt kuvandub arvutiekraanil, samuti seoses värvide reprodutseeringuga erinevatel ekraanidel. Aigrette ei vastuta ega anna garantiisid omandiõiguse, seisundi, sobivuse ega audentsuse osas. Eseme kirjelduses olev informatsioon (autorlus, periood, mõõdud, kvaliteet, päritoluallikas,erinevad viited, füüsiline seisund jne) on ekspertide arvamus, mitte garantii. Aigrette ei vastuta elektroonikaseadmete, kellade, sõidukite, mehaanilste seadmete, akuseadmete toimimise eest. Aigrette Oksjon ei vastuta eksimuste, või muude puuduste eest, kuna esindab kauba omanikku (Müüja) vahendaja rollis. Müüja määrab esemele põhjahinna, mis võib olla suurem kui alghind. Aigrette Oksjon jälgib, et objekti ei müüda alla põhjahinna.
5. PAKKUMINE JA OSTMINE
Pakkumine toimub veebipõhiselt, jälgides juhiseid. Edukaks pakkumiseks peab pakkumine vastama järgmistele nõuetele: Tavapakkumisel tuleb sisestada summa, mida soovite pakkuda (esmasel pakkumisel võib see olla alghinnaga võrdne). Pakkumine peab olema suurem, kui eelmine pakkumine. Automaatsel pakkumisel Klient märgib maksimaalse summa, mida ta on nõus eseme eest maksma. Sellisel puhul pakub süsteem automaatselt – sammudena Kliendi eest, suurendades ise summat pakkumise sammu võrra. Kui automaatpakkumine eie ole enam piisavalt suur, et pakkumist sammu võrra ületada, pakub süsteem Kliendi suurima summa. Kui oksjon lõpeb kahe võrdse pakkumisega, võidab esimene pakkumine, mis on Teenuses registreeritud. Kõik pakkumised on Kliendile siduvad ja neid ei saa muuta ega tühistada. Pakkumine on võidetud, kui olete oksjoni lõpuks teinud kõrgeima pakkumise. Aigrette ja Klient, kes on võitnud pakkumise loetakse sõlminud omavahel siduva kokkuleppe, niipea, kui oksjon on lõppenud.
6. MAKSED JA MAKSMISVIIS
Eestis müüdavad kaubad hinnatakse, müüakse ja tasutakse Eurodes (EUR). Lisaks hinnale (võidetud pakkumine või fikseeritud hind), maksab ostja tasu, mis on kindlaks määratud hinnakirjas. Ostja peab seitsme (7) kalendripäeva jooksul pärast enampakkumise lõppu tasuma Aigrettele kogu võidetud eseme maksumuse, millele on lisatud kõik hinnakirjast tulenevad lisatasud. Kui arve on seitsme (7) kalendripäeva jooksul peale enampakkumise lõppu tasumata on Aigrettel õigus nõuda ostu sooritamist ning lisada hilinenud makse intress 0,5% kogu summalt iga hilinenud päeva kohta. Kui täielikku hüvitust ei ole makstud kahe (2) kuu jooksul peale enampakkumise lõppu on Aigrettel õigus tühistada ost tagastada ese Müüjale. Makseid saab sooritada Aigrette poolt edastatud arve alusel, kas pangaülekandega või sularahas kohapeal. 7. FORCE MAJEURE Aigrettel ei ole kohustust müüja ega ostja ees kui käesolev leping jääb täitmata juhul kui kahju on põhjustanud vääramatu jõud. Vääramatu jõud on ettenägematu sündmus nt loodusõnnetus, tulekahju, üleujutus, sõda, uued või muudetud õigusaktid, seadusaktid, tööseisak või muu Aigrettest sõltumatu asjaolu. Muudel puhkudel vastutab Aigrette esemetele või komitendile tekkinud kahju eest ainult siis kui kahju põhjuseks Aigrette tahtlik lohakus või pahatahtlik tegevus.
8. ISIKUANDMED
Andmed, mida Aigrette on saanud kliendilt veebilehel kasutajaks registreerimisel (edaspidi Isikuandmed), on Aigrettel õigus töödelda kasutajalepingust tulenevatel eesmärkidel. Aigrette kogub ja töötleb vaid selliseid andmeid, mida Klient on vabatahtlikult edastanud. Klient annab Aigrettele nõusoleku isikundmeid töödelda kasutajalepingus sätestatud eesmärkidel. Aigrette töötleb Kliendi poolt Teenuse kasutajaks registreerudes teatavaks tehtud isikuandmeid (nimi, isikukood, aadress, telefoninumber, e-posti aadress, arveldusarve number) teenuse haldamiseks ja juhtimiseks, et juhtida osapoolte lepingulisi suhteid ja täita Aigrette enampakkumisega seotuid kohustusi, et pakkuda kvaliteetset teenust ja täita kohustusi vastavalt kohaldatavale õigusele. Isikuandmeid võib töödelda ka turu- ja kliendianalüüsi ning turunduslike eesmärkide jaoks, nagu kohandatud turundus, tootepakkumised ja uudiskirjad. Lisaks saab isikuandmeid kasutada arve saatmiseks ja et saata Kliendile olulist teavet, nt kehtivate tasude, hinnakirja, Tingimuste muutumiste kohta või Kliendiga ühenduse võtmiseks ja Kliendi huvide järgi kohandatud teabe saatmiseks. Isikuandmeid võib ajakohastada ja täiendada. Aigrette ei anna isikuandmeid üle kolmandatele isikutele ega avalikusta neid, välja arvatud juhul, kui ee on vajalik Aigrette Teenuse toimimiseks, käigus hoidmiseks, edendamiseks, selle funksioonide pakkumiseks või tasude sissenõudmiseks vajaliku krediidiotsuse tegemiseks. Aigrette säilitab isikuandmed kogu aja kasutajalepingu kehtivusaja jookul, või nii kaua, kui see on vajalik Kliendile Teenuse osutamiseks. Kliendil on õigus nõusolek igal ajal tagasi võtta, nõuda isikuandmete kustutamist vastavalt õigusaktile, samuti kasutajakonto sulgemist. Nõusoleku tagasivõtmisel ei ole tagasiulatuvat jõudu. Privaatsuseeskirjade küsimuste korral palume ühendust võtta Aigrettega: info@aigrette.ee
9. VAIDLUSED
Kui pooled ei suuda vaidlust lahendada on Kliendil ja Oksjonimajal võimalus pöörduda alternatiivse vaidlusi lahendava instantsi poole. Võib pöörduda Riikliku Tarbijakaitseameti poole, info@tarbijakaitseamet.ee, tel 6201707. Võib kasutada ka Euroopa Komisjoni kaebuste platvormi, mis on kättesaadav Euroopa Komisjoni veebisaidil. Ületamatu erimeelsuse korral lahendatakse vaidlus esimese astme Tallinna Halduskohtus.
aigrette.ee kasutab küpsiseid, et pakkuda paremat kasutajakogemust. Sirvides meie veebilehel edasi nõustute küpsiste kasutamisega.
Loe lisaks